Napoje promocyjne, czyli dobrze zaprojektowana puszka
Napoje reklamowe mają to do siebie, że są darmowe, ale i ciekawe dla tych, co nie wiedzą czym zajmuje się firma, bo przecież zawsze mogą zapytać, czy poszukać informacji o niej w internecie. Dzięki temu rośnie jej popularność, a co za tym idzie, trafi do większego grona odbiorców. Dobrze zaprojektowana puszka będzie świetnie się prezentowała tam, gdzie tylko będzie wystawiona.
Jeśli jeszcze jej zawartość będzie smaczna, to można mieć pewność, że nie tylko smak zostanie zapamiętany, ale i sama nazwa przedsiębiorstwa. Jeśli na stałe zagości w firmie, to można być spokojnym o to, że pracownicy na tej reklamie skorzystają. A jak wiadomo, uśmiechnięci i zrelaksowani pracownicy to dobrzy pracownicy i to również tacy, z którymi śmiało można realizować wyznaczone cele biznesowe. Nawet jeśli takim pracownikiem jest osoba do sprzątania, to w dalszym ciągu, bez niej nie będzie łatwo dochodzić do tego, co się zamierzyło. Pół żartem, pół serio, ale w końcu kiedy w biurze jest porządek, to i w głowach pracowników jest ten porządek. A kiedy wszystko jest na swoim miejscu, to i praca idzie zgodnie z planem.
Napoje z nadrukiem logo czyli napoje promocyjne wyróżniają się w tłumie. Marka będzie bardziej rozpoznawalna i trafi do większego grona odbiorców. Czy to na mediach społecznościowych, czy na różnego rodzaju wydarzeniach produkty będą obecne, to nie ma większego znaczenia, bo w dalszym ciągu będzie wiadomo, że zawsze można liczyć na orzeźwiający drink energetyczny. Ale jeśli już mowa o mediach społecznościowych, to świetnym pomysłem jest przemycanie zdjęć zawierających napoje reklamowe, jako że marka na stałe zakorzeni się w podświadomości ze względu na widok firmowej puszki. Zawsze będzie wywoływać pozytywne skojarzenia, jeśli jeszcze w opisie zostanie zawarta śmieszna anegdotka, czy właśnie chwytliwa reklama wzbudzająca pozytywne emocje. Szybko zapamiętuje się coś, co jest innowacyjne, zaprezentowane w przyjemny sposób. Zwłaszcza jeśli będzie pojawiać się często, np. na zdjęciach, filmach promujących firmę, czy takich ze szkoleń, czy innych wydarzeń biznesowych.
A wspominanie o pysznym, orzeźwiającym smaku może sprawić, że firma zacznie kojarzyć się ze świeżością, wyrafinowaniem, czyli w sumie wszystkim tym, o co warto zabiegać. Generalnie, nawet jeśli napoje z nadrukiem logo nie będą drinkiem numer jeden dla większości klientów, to zawsze sam pomysł będzie doceniany, a i może rozpowiadany dalej, a wieść będzie się niosła dalej i tam, gdzie trzeba.