Słodki poczęstunek jako forma reklamy
Każdy z nas chcąc być zapamiętanym sięga po różne sposoby. Osoby prywatne oferują niezapomniane drobiazgi i słodkie poczęstunki, natomiast firmy starają się wykorzystać je w celach reklamowych. Jednym ze sposób łączących te dwa cele są oczywiście cukierki reklamowe.
Popularne cukierki, najczęściej krówki są umieszczane w pięknych papierkach oznaczonych logo firmy czy podziękowaniem za przybycie. Warto jednak docenić ten słodki poczęstunek jako formę reklamy, ponieważ każdy z nas uwielbia słodycze reklamowe i od czasu do czasu sięga po nie delektując się smakiem.
Słodycze reklamowe – co warto wiedzieć?
W pierwszej kolejności warto pamiętać, że w większości ofert przygotowania tego słodkiego poczęstunku znajdziesz krówki. Nawet jeśli ty za nimi nie przepadasz, to jednak pozostają one najpopularniejszą formą słodkości oferowanych jako reklamowy poczęstunek. Nie musisz się jednak martwić, że znalezienie firmy przygotowującej gadżety reklamowe, w tym cukierki, będzie trudne. Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki internetowej, żeby znaleźć firmę idealna dla nas.
Kolejnym krokiem jest zdecydowanie, ile cukierków potrzebujemy i gdzie będziemy je oferować. To już zależy oczywiście od formy prowadzonej przez nas działalności. Jednak najczęściej możemy spotkać tego rodzaju słodki poczęstunek jako:
– poczęstunek przy kasie;
– poczęstunek w trakcie czekania na zabieg, na przykład na stoliku kawowym;
– jako dodatek do ulotek w trakcie targów;
– jako słodka reklama dodawana do paczek w sklepie internetowym;
Jednak bez względu na to, w jaki sposób twoja słodka reklama trafi w ręce klientów musisz przygotować jej projekt. Oczywiście podstawowym elementem, który powinien pojawić się na papierku cukierków jest logo twojej firmy. Warto jednak pokusić się o chwytliwe hasło reklamowe czy pytanie, które wywoła uśmiech na twarzach klientów. Możesz nawet przygotować kilka tego rodzaju sloganów. Wówczas wzbudzisz większe zainteresowanie i zostaniesz lepiej zapamiętany.
Tego rodzaju reklama sprawdza się w wielu firmach i pomaga budować relacje pomiędzy klientem a twoimi pracownikami. W końcu słodkości są dobrze przyjmowane przez każdego. Mogą one zostać wykorzystane zarówno w przypadku sklepu stacjonarnego czy też internetowego, jak i w zakładzie fryzjerskim czy u kosmetyczki.
Warto jednak pamiętać, że jest to sposób przede wszystkim na zatrzymanie klienta, który już do nas trafił, niż na pozyskanie zainteresowania kolejnych osób. Jeśli jednak zdobędziesz w ten sposób stałego klienta, to będzie to sukces.